1. 22nd edition of grants postgraduate studies in Life and Matter Sciences in foreign universities and research centers

22nd edition of grants postgraduate studies in Life and Matter Sciences in foreign universities and research centers.

Academic year 2010/2011. List of successful applicants

• Pedro Francisco Almaida Pagán. University of Stirling. Scotland. (United Kingdom)
  • Jorge Alonso Gutiérrez. Lawrence Berkeley National Laboratory. (United States).
  • Patricia Barragán Ruiz de Castellanos. Université Bordeaux. (France).
  • Baltasar Bonillo Fernández. Massachusetts Institute of Technology. (United States).
  • David Fernández López. University of California San Francisco. (United States).
  • Victoria Ferrero Vaquero. Universidade de Coimbra. (Portugal).
  • Manuel Antonio García García. NYU Child Study Center. (United States).
  • Raúl García Rodríguez. University of Pittsburgh. (United States).
  • Antonio Manuel Martín Platero. Massachusetts Institute of Technology. (United States).
  • Rebeca Miranda Castro. Université Paris Diderot. (France).
  • Silvia Montoro García. University of Birmingham. (United Kingdom).
  • Beatriz Montserrat Olmos Sánchez. The University of Nottingham. (United Kingdom).
  • Elena Puerta Ruiz de Azúa. Karolinska Institutet. (Sweden).
  • Jacob Riverón Miranda. Liverpool School of Tropical Medicine. (United Kingdom).
  • Francisco Rodríguez Sánchez. University of Cambridge. (United Kingdom).
  • Fernando Romero Balestra. ISREC, EPFL. (Switzerland).
  • Macarena Sánchez Navarro. University of Oxford. (United Kingdom).
  • Aurora Torrente Orihuela. European Bioinformatics Institute. (United Kingdom).
  • Carlos Vinuesa del Río. University of Cambridge. (United Kingdom).